sunnuntai 16. toukokuuta 2010

VoittajaVoittajaVoittaja

No niin, pitkällisen jännityksen jälkeen arvoimme lopulta julkaisemani kilpailun voittajan. Onnettarena ja virallisena valvojana toimi Jan Koskinen. Sadan euron TIGI-tuotepaketin voitti Lotta R. Onneksi Olkoon! Lotta saa lajitelman juuri omalle hiustyypilleen sopivia tuotteita.
Kilpailuun osallistui yli 80 henkeä. Osa meilitse, osa jätti palautteen kommenttina, kaikki huomioitiin arvonnassa. Kiitos kaikille osallistuneille ja palautetta jättäneille.
Palaute oli erittäin positiivista, joten kiitos siitä. Haluan aina kehittää blogiani, joten palautetta saa jättää ilman kilpailujakin.

Parannusehdotuksiakin tuli. Blogin ulkoasu jakaa mielipiteitä. Osa kiitti sitä selkeydestä ja yksinkertaisuudesta, jotkut moittivat tylsäksi. Kaipaisin itsekin ulkoasuun jotain uutta, mutta siihen haluan avuksi ammattilaisen. Siksi olen pitänyt ilmeen mieluummin yksinkertaisena kuin lähtenyt itse söhlimään.
Hiusvinkeistä kiiteltiin ja niitä toivottiin lisää. Postailen jatkossakin tuoteuutisia ja koitan jakaa enemmän vinkkejä. Myös TIGI:n tuotteet tuntuvat kiinnostavan.
Todella moni toivoi enemmän vaatepostauksia. Olen jotain vaatejuttuja laittanut aina silloin tällöin, mutta "päivän asu" -tyyppiseen linjaan en tule varmaan lähtemään. Olen sitä paitsi aivan liian neuroottinen omien kuvieni suhteen. Tulen myös pitämään henkilökohtaisen elämäni enemmän taka-alalla jatkossakin, vaikka myös se oli toivottu juttuaihe.
Kiitosta tuli musavideoista, mikä oli kiva juttu. Lätkin niitä aina sitä mukaan kun tulee kiinnostavia vastaan.
Kuvia toivottiin lisää, koitan skarpata siinä. Kamera jää liian usein taskun pohjalle. Olen myös aika tarkka kuvien suhteen, ja jätän heikommat yleensä julkaisematta. Oli toisaalta vähän yllättävää että moni määritteli blogini "teksti-blogiksi", vaikka olen koittanut pysyä napakkana. Mutta kyllä mulla taitaa olla taipumus jaaritteluun.
Kiitos vielä kaikille palautetta jättäneille!

Ei kommentteja: