maanantai 28. syyskuuta 2009

Nike Vandal

Jep, mun piti olla jonkinlaisessa ostolakossa, mutta tein perimmäisen virheen. Lähdin veljeni seuraksi vain katselemaan kauppoja. Helsinki 10:ssä törmäsin mielettömään Nike Vandal -pariin. Olen muutenkin heikkona high-top tossuihin, ja nämä olivat erityisen hienot. Kyseessä on klassikko Vandal-mallista tehty Supreme Rock N´Roll -versio. Ja vielä valkoisena
Vandal on muutenkin mun suosikkimalli Nikeltä, joten kahden päivän harkinnan ja unettomien öiden jälkeen kävin ostamassa. Ja heti uudet suosikit.


2 kommenttia:

Mii kirjoitti...

Tollasten kenkien takia kannattaa hetkeksi unohtaa ostolakkoilut :).

mv kirjoitti...

Noista on aiemmin olut sama mustana, niitä en vain nähnyt missään myynnissä. Vandal on vielä maailman mukavin kenkä jalassa.
Mulla on yhdet hopeiset jotka on varmaan viisi vuotta vanhat. Olen pitänyt niitä enemmän kuin mitään kenkiä ja ne on silti vielä kasassa.
Nyt rupeaa vaan kengät pursuaan joka paikasta.